torsdag 16 juni 2011

Retro

Jag hade en period i mitt liv då jag var retrosexuell. Det var så smidigt och kändes lite sådär vintage-chict.


Förklaring: Jag låg alltså med folk jag vid tidigare tillfälle legat med.



OBS. Om man låg med personen igår och sen ligger med den idag igen är man inte retrosexuell, då är man antingen monogam eller bakiskåt eller eventuellt kär. Eller så minns man inte gårdagssexet och provar därför igen för att "få en klar bild" av vad man egentligen upplevde. För att kvala in till retrosexualiteten behöver det ha gått en ansenlig tid sedan det senast lågs. Allt mellan 1 till 100 år är godkänt. Om det är över hundra år sedan du låg med en person och nu planerar att ligga med den igen, är du jävligt gammal och gamla människor är osexiga. I och för sig skulle man kunna kanna gamlingsex för retrosex. Om man raggar upp en morfar så är han ju lite vintage sådär till mans, liksom.



Bra aspekter med retrosexualiteten: Du vet på ett ungefär vad du får, men inte riktigt. Du vet liksom storlek och sådär, men andra saker kan ju ha ändrats, vilket ger dig tillfälle att göra djupgående analyser av utvecklingen. Analyser är sexiga. Samtidigt slipper du ragga upp vederbörande. Det är ju liksom redan gjort en gång i tiden. Det måste väl vara tillräckligt med EN uppraggning? Sen vet man ju att man är sugna på varandra, liksom. Den uppraggningen gäller livet ut, förutsatt att ingen av vederbörande skaffar fast förhållande eller blir ful och använder mjukisbyxor in public. Om någon av de inblandade blir mjukisbyxful är all bets off.



I retrons anda vill jag idag posta en LÄNK till ett mycket viktigt tidigare inlägg här på Felisbloggen. Glo på det du.

3 kommentarer:

Bängt-Endy sa...

Jag trodde att du älskade mig, men du gjorde inte det. Slyna!

Conny sa...

Jag är kåt på Astrid Lindgren. Men idag berättade min bibliotekarie för mig att Astrid är död. Nu har jag ångest för att jag kanske är nekrofil (slog upp det ordet i bibliotekets ordlista). Snälla hjälp mig. Tacksam för svar. / En orolig själ

Ribbing sa...

Om någon ändå ville ligga med mig...nåja. Vad är väl en bal på slottet